Bal imorgon!!!!!

Det är verkligen helt helt helt HEEEELT sjukt att det nu till slut är dags för balen. Det är liksom något man alltid har haft framför sig och sett fram emot, men det har ju alltid varit låååångt kvar. Nu är det inte det längre för den är IMORGON!!!!! Det går nästan inte att fatta! Vädret ser ut att bli fint och det underlättar ju alltid när man ska stå där i Badhusparken med klänning, håruppsättning och allt! Längtar ihjäl mig!!!!!!

Igår var jag med Dalia, Adam och några av hans kompisar hemma hos Adam. Det blev kubb, Robinson och film och han hade nog den största tomt jag någonsion sett! Helt sjukt stor!

Nu har jag och Sandra varit en sväng på Kungsis för att köpa det sista inför balen och sen i eftermiddag blir det en liten båtspelning. Lagom slapp dag för att ladda upp ordentligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0