Vår vår vår

Man blir så glad när det är så här vårigt ute! Lite jobbigt dock när solen lyser rätt in i danssalen och man håller på att svettas bort, men det är helt klart värt det sen när man kommer ut i solskenet! Fast sist man trodde det hade blivit vår började det ju snöa direkt dagen efter och blev helt vitt så det såg ut som rena rama Grönland, så man vet ju aldrig! Men bara det håller i sig så här lite till kan man nog snart sitta ute på rasterna och det gör skolan så himla mycket mer värd!





Nog om väder! Vi hade dans hela förmiddagen idag och det var riktigt roligt. Alltid kul när man känner att man blir bättre och utvecklas. Sedan hade vi bara religion, för på samhällen var det självständigt arbete och vi hade inget projektarbete, så helt plötsligt slutade man 14.30 istället för 17.00!

Nu får jag väl se om jag tar mig samman till en liten joggingtur eller om jag bara går ut i trädgården en stund. Inne vid datorn känner jag i alla fall att jag inte kan sitta i detta vädret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0