Tingeling tingeling

Haha jag kan inte låta bli att skratta. Jag tyckte själv att Henrik Dorsins Rysslandsparodi från melodifestivalen, "Tingeling" var riktigt rolig. Det var helt klockrent med bland annat babushka-dockor, kosakdans, "Dancing Bear" och inte minst rapparen och hans lättklädda dansare. Men det mest komiska av allt måste jag ju säga är ryssarnas reaktioner nu efteråt! Tydligen så blev den ryske ambassadören riktigt arg och svt har tvingats be om ursäkt med blommor. Hur löjligt är inte det då? Man får väl för guds skull tåla ett skämt!

Det var ju bara en parodi, det vill säga en överdrift, precis som att alla svenskar på film är blonda, heter Inga och bor bland isbjörnar. Nej jag tror jag storknar, skaffa lite humor!




Tingeling tingelin common baby shake that thing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0