Slutbetyg???

Gick faktiskt till skolan långt innan jag började idag. Misstänkte att vi inte hade något tidig 8.25-lektion, men åkte ändå ner och fick faktiskt riktigt mycket gjort! Ibland får man kosta på sig att vara lite extra ambitiös. Sen var det ju måndag också och då hör det ju nästan till att det blir något knas med tiderna, så varför bryta trenden?

Vi fick information om slutbetyget idag och jag måste säga att det inte är lätt att förstå sig på! Särsklit inte för vår årskull, där det gäller en sak om man söker nu direkt till hösten, men en helt annan från och med nästa år. Jag tror jag blir alldeles snurrig. Men men, det är väl bara att söka in dit man vill och hoppas på det bästa känner jag!

På matten hade vi Bertil som vikarie och det bringar alltid lite extra glädje till oss esteter. Martina flätade Cissis hår i en något speciell frisyr, med två inbakade flätor bredvid  varandra. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga om resultatet, men Bertil verkade i alla fall lite avundsjuk!

Nu blir det disco ikväll, ska bli riktigt kul att få ta ut sig ordentligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0