Morgan skulle ju vunnit..

Igår kväll blev det först Let's Dance. Jag kan verkligen inte förstå hur Morgan kunde åka ut han är ju hur bra som helst! Han skulle ju vunnit hade jag tänkt, men nu får man heja på Laila i finalen då..



Självklart växlade man ju över till ettan och Så ska det låta ibland också. Det går ju liksom inte att missa när Måns är med! Han kommer för övrigt till Kungsmässan och uppträder nästa vecka! Räkna med att jag ska dit!!!!!!!!

Sen åkte vi till Trulls en stund och träffade lite folk från GL och hade trevligt. Anton och Filip bakade en väldigt intressant kaka med något tveksamma ingredienser, men den smakade faktiskt helt okej om man hade tillräckligt med glass till! Tur att Sandra påminde dem om bakpulvret i alla fall, annars kunde det ha gått hur som helst.

Nu idag blir det mest plugg. Ska försöka bli klar med mitt projektarbete och förhoppningsvis äntligen bli vän med samhällsarbetet som jag inte riktigt har kommit överens med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0