Måns



Idag var det en mycket stor dag! Det var inte bara våffeldagen och Marie bebådelsedag, utan det var också dagen då Måns kom till Kungsmässan och dessutom släppte sin nya skiva. Han var så otroooooooligt bra! Sjunger jättebra live och känns väldigt bekväm när han pratar mellan låtarna och självklart så har han ju en gudomlig utstrålning! Han gjorde Cara mia och Brother oh brother från den förra skivan och sen sjöng han även en jättefin ballad som heter Impossible från den nya och självklart Hope & glory från Melodifestivalen.

Naturligtvis passade jag på att inskaffa ett exemplar av skivan och få den signerad. Jag sa till honom hur bra jag tycker han är och han frågade vilken låt jag gillade bäst. Sen fick jag en riktigt myskram och så var det fototime. Kommer inte glömma denna dagen på väldigt länge!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0