Håltimma

Nu har jag 3 timmar lång håltimma, så jag tyckte att det var lika bra att åka hem och förhoppningsvis få något vettigt gjort! Först tog jag en liten tur till Siba, för att köpa skivor att bränna ut mitt projektarbete på och nu hoppas jag verkligen att allt tekniskt fungerar, för jag är inte superbra på sådant där! Det är ju inte långt kvar till redovisningen och det ska bli riktigt spännande att se vad folk tycker om min låt och video. 

Sen blir det dans sista lektionen och det tycker jag är ett utmärkt sätt att sluta veckan på. Har faktisk tränat varenda dag den här veckan och har riktigt go träningsvärk i så gott som alla muskler. Känns bra att få bevis på att man har ansträngt sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0