Gbg med Dalia

Jag började dagen med en skön sovmorgon, sedan åkte jag och Dalia in till Göteborg för att gå på öppet hus på universitetet. Jag hade absolut bestämt mig för att det var vår och satsade därför på ballerinaskor och skippade jacka. Det visade sig att det blåste rätt så mycket, så det var lite småkyligt, men jag frös ändå inte överdrivet mycket.

Vi gick på en föreläsning som handlade om lärarprogrammet, där jag planerar att kanske gå om några år. Sen träffade vi Pernilla och Victor och gick runt lite med dem. Tyvärr var bsöket en besvikelse för Dalia eftersom hon:
1. inte fick se den coola lampan i den stora salen och
2. inte hann ta en lyckokaka innan de tog slut
Haha snacka om otur tjejen!



Jag och Dalia på maskerad i höstas

Vi åkte tillbaka till Kungsbacka och kollade i några affärer. Det resulterade för min del i både en studentklänning och ett par korta korallfärgade shorts, så jag var på riktigt gott humör när jag kom hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0