Blondie

Nu har jag äntligen fått slingat utväxten så nu är jag blond i hela håret!

Idag fortsatte projektredovisningarna. Det har vartit så sjukt många olika sorters projekt och det är jättekul att det är så många som verkligen har gjort saker man kan ta till sig på antingen ett underhållande, eller ett mer allvarligt sätt. När Elin redovisade satt nog i stort sett hela teatern och grät, då hon berättade på ett riktigt gripande sätt om sin faster, som begått självmord. Det är nog det starkaste minnet jag kommer bära med mig från de här redovisningsdagarna.


Rebecka och Therese sjöng tre låtar


Dalia och Sabina hade tema mobbning och de dansade, sjöng och pratade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0