Att det aldrig kan bli rätt

Jag fattar inte att det kan vara så svårt att hålla ordning på tiden på måndagar! Vi börjar nämligen olika tider olika veckor, 8.25 varannan vecka och 11.10 varannan. Sen har jag en sånglektion där emellen, 10.25, så jag börjar egentligen aldrig 11.10. Jag kan ju erkänna att jag någon gång har tagit fel på vecka och stått där helt beredd att gå vid 8-tiden, för att precis komma på att neeeeej vi börjar ju sent idag, jag har gått upp typ 2 timmar för tidigt! Idag gick jag upp senare, stolt och glad över att jag kommit ihåg att vi börjar sent. Lite stressad höll jag precis på att göra mig iordning för att cykla iväg till sången när det slog mig att den var inställd just idag! Jag fattar inte hur det ALLTID kan bli fel! Jaja så kan det gå och för en segis som jag är det ju aldrig fel med en extra halvtimme på morgonen. Sen är jag inte helt säker på att jag hade hunnit i tid till sången ändå... Men i fortsättningen vet jag en som kommer kolla upp måndagstiderna minst fem gånger innan hon ställer väckarklockan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0