Tjoho nu är det jullov!

Då var man visst tillbaka här igen! Det har varit fullt upp det senaste, men tänkte att jag skulle hinna blogga lite på lovet i alla fall!

Har haft en alldeles kanonbra vecka, framför allt slutet! I torsdags åkte familjen upp till Borås för att se på julkonsert med Sanna, Shirly, Sonja och ingen mindre än Måns Zelmerlöw himself. De är grymt bra på att sjunga och showa allihopa och jag kunde inte se mig mätt på en av dem, gissa vem!? ;) Man var helt fylld av julstämning efteråt och det blev ju inte sämre av att det var alldeles vitt av snö när man kom ut efteråt. Vågar man kanske hoppas på en vit jul i år?




Igår var det skolavslutning och vi hade julklappsutdelning, fika och såg på våran föreställning på film. Kommer sakna alla goa klasskompisar under lovet! Vi fick också reda på att Carell ska sluta i feb, eftersom hon fått jobb som showartist på Ving. Jättetråkigt för oss såklart men jag hade utan tvekan gjort samma sak!

Sen åkte jag och Dalia ner till Halmstad för att se Mariette och hennes band. Jag måste bara säga att jag är evigt tacksam till Kungsbacka kommun för våra skolkort som vi kan åka gratis på i hela Halland! TACK!!!! Kvällen var så bra så jag ve inte vad jag ska ta mig till! Vi stod längst fram och jag klämde i så mycket jag orkade i alla låtar jag kunde! Det var jättefina låtar, grym sång (av Mariette, dock lät det mindre bra när publiken skulle klämma i :P ) en jättevacker och glad Mariette som vi fick träffa och krama och ta kort med efteråt! Vi lyckades även sno åt oss varsin affisch som satt på väggen, som hon kunde signera!







Inte ofta man får träffa två så stora förebilder dagarna efter varandra! Jag var lycklig :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0