Svar på min fråga

Mariette har precis haft frågestund på sin blogg, och självklart tog jag chansen och frågade något! Svaret på alla dessa frågor blev nog det längsta inlägget jag sett! Snacka om att hon har tagit sig tid för att svara på så mycket som möjligt! Det gillar vi! Och självklart blev jag jätteglad när jag såg att min lilla fråga fanns med där någonstans i smeten!



* Jag har läst att du gjorde en låt till Sandor /Slash/ Ida? Stämmer det och var kan man hitta den i så fall?
- Stämmer. Jag och två killar skrev en låt som heter We’re not holding hands och som fick vara med i den svenska filmen Sandor/Ida. Den går säkert att hyra eller köpa. Bra researchat! ;)




Någon som tror att jag tänker hyra Sandor/Ida snart eller? ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0