Min jul

Har haft en jättebra jul :D Julafton firades som vaanligt först hos Johanssons och sedan hemma bara familjen! Det blev en mysig dag med fina paket och till min stora lycka blev det en vit jul till slut!



Juldagen började med julfrukost hos Golds. Sen hade Mariette spelning på Saga bar i Gbg och det ville jag absolut inte missa! Kände inte en enda person när jag åkte in, men träffade en massa sköna fans och hade en sjukt bra kväll!!! Ångrar mig inte för 5 öre att jag åkte dit! Trodde inte för allt i världen att jag skulle våga åka på en spelning helt själv, dessutom på ett lesbiskt ställe som inte hör till vanligheterna att jag besöker, men det var verkligen kanon, alla var hur goa som helst och jag fick träffa och lyssna på min favorit-Mariette!






Igår (26:e) blev en lugn dag, jag var ju tvungen att återhämta mig lite! Kom hem med 9.15-pendeln, så det blev inte mycket sovit direkt!

Idag, eller det är ju inte idag längre, menmen, den 27:e, var Sandras födelsedag!!!! Vi sjöng på julfesten i kyrkan och sen hade hon tjejmiddag! Det var jättemysigt, kul att träffa många gamla kära vänner som man tyvärr inte träffar så ofta! Nu åker Sandra bort i tre veckor, så jag får väl försöka klara mig utan henne på något sätt! Det är ju dock inte så långt kvar till min Lanzarote-resa...;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0