Rean & Oscars födelsedag m.m.

Var inne i Gbg med Stina, Dalia och Frida igår på mellandagsrean och för ovanlighetens skull blev det inte så mycket shoppat. Hittade i alla fall ett par örhängen jag ska ha på nyår och ett jättefint halsband, båda för halva priset!

Sen hann jag bara hem och vända innan jag skulle in igen, den här gången för att fira Oscars födelsedag! Det blev bowling och hamburgare på Hard Rock, sedan droppade vissa av medan vi andra tog en öl. Eftersom det var en helt vanlig tisdag gick det ingen senare pendel än 00.17 tyvärr! Tycker nog allt att det borde gå lite fler natt-pendlar när det är jullov och allt! Men sånt är livet...kul att passa på att träffa Oscar medan han är hemma i alla fall! :)


Nu håller jag på att knåpa ihop en uppvärmning till show-gruppen på Kba Dansklubb. Jag och Sandra ska ha tre kurser till våren så det är lite att fixa med och inte allt för mycket tid kvar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0